יום ראשון, 15 ביולי 2018



ממלכת PLAYMOBIL מגיעה לישראל
הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים

23 ביולי ועד סוף אוגוסט 2018





החופש הגדול כבר כאן וכולנו בחיפושים אחר פעילiיות מעניינות לילדים, אני שמחה לשתף אתכם במקום קסום שהייתי עם משפחתי, ממלכת פליימוביל, תערוכה ענקית במקום מקסים - הגן הבוטני בירושלים.
כל הגן הפך לממלכה קסומה ומיוחדת שיש בה המון פעילויות לילדים לכל הגילאים, הגענו לקראת הערב והעברנו שם ארבע שעות בלי לשים לב, האמת שלא הספקנו את הכל כי יש המון תחנות ואני ממליצה אפילו לבוא מהבוקר, יש אויר ממש טוב ולא חם מידי, ממש נעים.



בפארק ימתינו לנו 25 תחנות הכוללות משחקי פליימוביל בגודל טבעי (מבצר אבירים, ארמון נסיכות, ספינת פיראטים ועוד), משחקי לימוד חוויתיים בשביל התגליות וספורט אתגרי (אומגות, מגלשות, מסלולי מכשולים, מסלול טיפוס ועוד), תחנות בהם למדנו על צמחים וטבע והמון עולמות נוספים בהם שיחקנו עם משחקי הפליימוביל לבנות וליצור כיד הדמיון הטובה עליהם.



כשהגענו קיבלנו מפה של כל התחנות, הבן שלי נווט אותנו מתחנה לתחנה ובכל תחנה יש פעילות ואחריה הילדים צוברים נקודות על השתתפות.
הממלכה המשתרעת על פני כ- 50 דונם  תפתח את שעריה ב-23 ביולי אז מוזמנים הילדים מכל קצוות הארץ לעזוב את המסכים בצד להגיע ולהנות משלל פעילויות ברוח הפליימוביל והרבה ספורט בטבע המדהים של הגן הבוטני.  



חלק נוסף מממלכת PLAYMOBIL הוא 'שביל התגליות' הממוקם בתוך הגן, במסגרתו יכולים הילדים המבקרים בגן ליהנות מחוויה אמיתית בסביבה קסומה באמצעות מתקני משחק ופעילות באיזורי המים, האדמה, הצמרות והשורשים וללמוד על הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן. בשביל פסל ייחודי באורך 50 מטר, של האמן הבלגי וויל בקרס שנקרא 'השורשים שלנו'. הפסל בנוי מאלפי ענפים של עצי אקליפטוס הבנויים כמיצג של עץ ענק שנפל, בו יכולים הילדים להיכנס ולשחק.




שעות פעילות:
החל מה-23.7 ועד ה-31 באוגוסט 2018
ימים ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00-21:30
ימי שישי – 09:00-13:00 שבת – סגור.
כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה.


מחירון:
כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪
מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1
כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדוני כוחות הביטחון,

לפרטים והזמנת כרטיסים:
בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com/




הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הנו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 150 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון. בגן גדלים יותר מ-6,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות ריחות מרהיבות לאורך כל השנה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה