יום ראשון, 1 ביולי 2018

ג'וש הפרעוש
מאת ליאור עקירב


הילדים שלי ואני כל ערב לפני השינה קוראים סיפור, לפעמים אפילו שניים.

יש חשיבות רבה בלהקריא לילדים סיפור, הסיפור מעשיר אותם בידע רב וגם מפתח להם את הדמיון ומעשיר אותם באוצר מילים.

השבוע הקראתי להם ספר חדש בשם ג'וש הפרעוש.
הילדים ואני מאוד אהבנו את הסיפור, הסיפור על ג'וש הפרעוש מקנה לילדים לימוד, מסר וביטחון.


גו'ש הפרעוש היה סקרן מאוד והוא רצה לצאת מהעיר שלו, אבל כולם אמרו שאסור וזה מסוכן,
האם ג'וש הצליח לצאת?
את התשובה תגלו בסיפור.

הספר מלא באיורים וצבעוני מאוד כך שמאוד מושך את תשומת ליבו של הילד.
אני מאוד ממליצה לכם להקריא לילדים את הספר ג'וש הפרעוש, אני חושבת שכל ילד יכול ללמוד דבר אחד או שניים מהסיפור הזה.

את ג'וש הפרעוש כתב ליאור עקירב אדם מוכשר שאני מקווה שיוציא עוד ספרים כאלו טובים ואיכותיים.
איורים נעשו ע"י אפרת גורקביץ'.


אז חפשו את הספר בחנויות, אני ממליצה מכל הלב.


קריאה מהנה!




12 תגובות:

  1. תודה על ההמלצה. נראה לי אקנה אותו לספריית כיתתי

    השבמחק
  2. יופי של המלצה, אפילו אני סקרנית לדעת, האם מוכרים אותו בחנויות הספרים?

    השבמחק
  3. כן בכל חניות הספרים

    השבמחק
  4. נשמע מעולה, תודה על ההמלצה החמה ליטל. אלך לקנות לילדים.

    השבמחק
  5. תודה על הסקירה,סקרנת אותי...
    ודאי אקנה את הספר

    השבמחק
  6. נשמע מעניין. ארכוש לנכדי.

    השבמחק
  7. תודה רבה על ההמלצה .

    השבמחק
  8. נשמע מעניין ..תודה על ההמלצה

    השבמחק